هدف فروش


یکی از وظایف مدیران در سازمان های فروش و  شاید مهم ترین وظیفه مدیران فروش تبیین اهداف فروش می باشد.هدف گذاری فروش به نوعی خط و مشی سازمان ها را برای رسیدن به اهداف مدیریتی تبیین می کند.ارائه یک نظام مناسب تبیین اهداف فروش،سازمان و فروشندگان را هم سو می کند.به صورتی که فروشندگان می دانند که با چه کمیت و کیفیت از فروش محصولات می توانند به سود مشترک با سازمان خود دست یابند.ساپ با ارائه برنامه های کاربردی در خصوص هدف گذاری و ارائه معیارهای موثر در تبیین اهداف فروش به تسهیل وظایف مدیران و سرپرستان فروش پرداخته است.